Minden vámpírok atyja

 Sziasztok!

Hosszabb kihagyás után érkezem nektek egy új könyvajánlóval.

Mostanság a legnagyobb flexem, hogy ismerem Amyt, aki megírta a Minden vámpírok atyja című könyvet. Ennek ellenére, bár nagyon nehéz, próbálok nem elfogultan írni a könyvről.

Alapjáraton nagyon szeretem a vámpíros történeteket, ez viszont szerintem nem egy szokványos vérszívókról szóló fantasy. Brutálisan részletes, és érdekes a világépítése, egészen elképesztő számomra, hogy mit alkotott, ráadásul ez csak az első rész, mert bizony lesz több is, én pedig el kell mondjam, hogy alig várom a következőt.

A történet több szemszögből íródott, és szerintem teljes figyelmet igényel, hogy az olvasó minden részletet megértsen, viszont annyira izgalmas, hogy tökéletesen le tudja kötni az ember figyelmét. Vannak benne visszaemlékezések, melyek szintén nagy segítséget nyújtanak az olvasónak, nekem például kifejezetten tetszettek a múltat idéző részek. Mivel több mellékszereplővel dolgozik az író, külön kiemelném, hogy az elején van egy lista a szereplőkről, illetve a legfontosabb információról, amely hozzájuk kapcsolódik. A sztoriban nincs hiány harci jelenetekből, de emellett helyet kaptak benne forró jelenetek is. Amy eléggé erős karakterekkel dolgozik, biztos vagyok benne, hogy mindenki megtalálja a számára legszimpatikusabb szereplőt. Egyenlőre a könyvet e-book formájában tudjátok megvásárolni az alábbi linken:

Fun fact: A könyvben megjelenik a Colette név, melynek a csengése nekem mindig nagyon tetszett. Ha lányunk lett volna, a Kolett nevet kapta volna, mely ráadásul az író nevének önállósult becézője. Továbbá megtudtam, hogy Amynek van egy Virginia nevű karaktere is, úgyhogy vannak itt összefonódások rendesen 🥹 Fülszöveg: Areh Throen, Minden Vámpír Atyja évtizedek óta azon dolgozik, hogy fajának több száz tagját kimenekítse a Fogdából – egy olyan helyről, ahonnan még vámpír nem szökött meg, és csak annyit tudnak róla, hogy Európában van. A faj teremtőjének ezen kívül még számtalan problémája is akad.
Egy oroszországi rajtaütést követően kiderült, hogy az ellenség, a mindenre is elszánt Vámpírölők másfajta módszerhez folyamodtak ahhoz, hogy vámpírokat ejtsenek foglyul. A miértek nem világosak senki számára, főleg nem az Első Család számára. Carolina Byström szülei hirtelen halála után nehezen nyílik meg újra bárkinek is, és emiatt a fiatal vámpírlány élete nem olyan egyszerű. Egy költözés megoldaná a problémáját, de a megoldás gyökeresen megváltoztatja az életét, és el kell azon is gondolkodnia, a jóképű jóakarója képes-e lebontani a falakat körülötte, vagy ő is kudarcot vall?

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a kép😍 Hasonlót én is terveztem volna.. De végül elvetettem 😊🙈 Nagyon jól fogalmaztál és nagyon tetszett a véleményed a könyvről😊😊 Amy tényleg megérdemli azt, hogy többen megismerjék és olvassak azt amiről írt❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett az ajánlóm, hasonlóképp vagyok a tiéddel! Igen, valóban megérdemli.

      Törlés
  2. Elmondani nem tudom, mennyire örülök, hogy ennyire tetszik neked/nektek a könyv! Én meg itt féltem, hogy mindenki kiakad, hogy jaj, még egy vámpíros könyv, jaj kiforratlan, jaj minek ennyi vámpír, jaj, miért nincs ez meg az meg amaz...

    Köszönöm szépen a soraidat, remélem, a következők is eljutnak hozzád! <3

    VálaszTörlés
  3. Mivel én még próbálom megírni a saját véleményemet, igyekszem nem befolyásolva lenni a tiéd és Klau véleményével. De nagyon jó lett ez is :)

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom mindenki egyszerre tér vissza és ugyan azt olvassuk/olvastuk 😁😁 Nagyon jó kis összefoglaló, ajánló volt 🥰 A kép kedvenc lett 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Areh Throen kovácsoló erővel hat mindenkire :D

      Törlés
    2. Areh nélkül nem biztos, hogy visszatértem volna az az igazság :D

      Törlés
  5. Nagyon szuper összefoglaló lett. Tényleg érdemes elolvasni a könyvet. Remélem, hogy rengetegen fogják olvasni.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól hangzik! Alig várom, hogy elkezdjem olvasni! 😊

    VálaszTörlés
  7. Köszi az összefoglalót, gratulálok Amynek. :) bízom benne, én is hamar a végére tudok érni :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper kis összegző lett. Nagyon várom már, hogy én is megosszam a véleményem a könyvről, mert bizony olvasom :3 kicsit lassan, de biztosan alapon. Még így, hogy nem olvastam végig is nagyon várom a folytatást. A nevek pedig tök jók, hogy igy benne vannak :D

    Köszi a spoilermentes véleményt:3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amilyen akkor voltam

Dream könyvek